riwikiwi

Ronja: Måndag

Kategori: By Ronja

hej!  
 
Denna måndag börjar lida mot sitt slut, ska skriva klart min novel och kanske göra lite franska, men det är ju måndag så jag kan ju inte pressa mig för hårt heller måste ju ha krafter till hela veckan!  Skit i det jag nyss sa, märkte att jag har mina svenska saker på skolan och jag orkar inte skriva om! Får jobba mycket imorgon asså. 
 
Ja imorse så fick jag skjuts till skolan, tyckte att det verkade skit bra att vara på skolan kvart i nio så jag skulle hinna plugga till no-provet som skulle vara en halvtimma senare, men när jag kollade på schemat så insåg jag att det var bussen som skulle gå kvart över nio och inte att vi började kvart över nio, så från kvart i nio till typ halv tio satt jag helt ensam i korridoren, oj vad olyckig jag var.  Sen kom mina solstålar och sken upp min dag♥ 
 
Ja något mer ni ville veta?^^ 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: