riwikiwi

Ronja: 5 saker ni kanske inte visste om mig!

Kategori: By Ronja

♥ Jag hatar lejon kungen! Jag hatar den för  pappan dör. Jag har sett lejon kungen 2 gånger och ALDRIG mer!
♥ Jag hatar spindlar! Jag får panikattack när jag ser dom! Hittade en spindel i sängen, jag gick aldrig och la mig den natten.
♥ Jag har ingen favorit låt, jag har många. Kan aldirg bestämma mig vilken jag gillar bäst. Men en av mina favoriter är nog Flying High- jem Är nog texten som gör det.
♥ Min absoluta favorit serie  har alltid varit och kommer alltid att vara friends!
♥ Jag är lätt sårad, även om jag inte visar det.  Jag tar åt mig vad folk säger, tycker och tänker mer än vad folk tror. Men jag har också lätt för att glömma och förlåta.
Ja några kanske redan visste några av dom här sakerna ^^ men jag försökte verkligen komma på något som ingen visste;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: