riwikiwi

Ronja: 5½ dag kvar:D

Kategori: By Ronja

Tumblr_l2xvzblawi1qblgcqo1_500_large
weheartit^^
Om man räknar ihop alla dagar och alla halvdagar som är kvar så är det bara fem och en halv dag kvar! Gud vad jag längtar till sommarlov! Nu vill jag bara att sommarvädret ska komma tillbaka.
Har haft en massa kunskapskoll idag, på morgonen hade vi två solektioner, första hade vi typ ett prov som ska vara klar på måndag tror jag, sen hade vi oförberätt geografiprov som gick rätt så bra! Sen hade vi no prov som jag inte hade pluggat ett skit till men som var aslätt, det var typ femton frågor, sen skulle man skriva en text till en väder bild. Nu har jag bara so uppgift som ska in imorgon och engelska läxa.
Jag bara älskar dom sista veckorna, man ser film nästan varje lektion, man spelar spel, lärarna orkar inte med eleverna så vi får bara slappa. Ja tänk om hela året var så!
Nu ska jag fortsätta att plugga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: