riwikiwi

Ronja: 16 mars

Kategori: By Ronja

hej bajsisar, och ni som inte är några bajsisar. Har varit på skolan idag som vanligt, efter skolan så drog jag och liv på stan, köpte en ny jacka och en dricka till liv som jag var skyldig (fråga inte)  sen så mötte jag mamma så gick vi till optikerna. Det gick bra, men dom förstår inte varför jag har så mycket huvudvärk så vi måste kolla det hos någon läkare eller något.  Sedan tog jag bussen hem, gjorde mat till mig och Rickard vart våfflor. Det vart en bra fredagsmiddag.

Kommentarer

  • edita&stina säger:

    Kanske är det du som blir dagensblogg idag? Då tycker jag helt klart att du ska gå in och anmäla dig! - Nya läsare är väll aldrig fel? :)

    2012-03-17 | 09:45:06
    Bloggadress: http://editastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: