riwikiwi

Ronja: julklappar!♥

Kategori: By Ronja

hejhej, har  inte orkat blogga något idag, är lite trött, och när jag tänker på en viss person får jag bara onte i magen och käänner mig magsjuk (undra vem jag tänker på ;: ). Ligger i smittrisken för att få magsjuka, drack ur paddans glas och allt det där, så vi får se om jag har blivit smittad.

Det var iallafall roligt igår, liv for föst hem för hon hade tydligen hosta som ingen annan hade märkt, men vi ville inte att hon skulle gå hem när klockan var tjugo i två, men hon gick iallafall.

Sen for paddan för hon mådde ille, hon gick ut, spydde, for hem. På morgonen sågg jag Alice, Agnes och joannah barbie den var så himla bra!!!!!


Där vid 3 for jag och pappa och handlade, jag fick glass som ligger i frysen och väntar på mig.

Kommentarer

  • Madde säger:

    Undra vem det kan vara....inte hon som skriver nu och säger du får inte bli sjuk Ronja best friend ever<3

    2011-12-17 | 20:33:13
    Bloggadress: http://maddelinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: