riwikiwi

Ronja: Dålig uppdatering!

Kategori: By Ronja

hehe undra hur många gåner jag har använt den rubriken?

Idag har jag iallafall varit hemma och inte gjort så mycket, sovde oss madde med liv, eller ja det blev inte mycket sömn men. Sedan for jag hem och satt vid datorn och såg på vänner och fixade håret. Skulle just gå och bli hämtad vid pizzan när jag smsade aloce och sa att jag inte hade lust att följa på hockeyn med henne och madde länge, så jag ringde liv och hon sa att hon var ensam så jag sprang till henne med säsong två av vänner. Liv med sin pepparkaksdeg och jag med min favo serie vänner.
Det kunde nog inte bli så mycket bättre.

sitter just nu och kollar runt på rean, vart sugen på en tv till mitt rum? Får önska mig en när jag fyller år.
Ska snart gå ner och duscha och lägga mig och se gossip girl eller någon film.

Jag har bilder på mobilen men jag orkar inte gå ner och hämta den, så i får någon bild från datorn.
något vi minns?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: