riwikiwi

Ronja: 11 sanningar om mig

Kategori: By Ronja

♥ Alla säger att jag suger på engelska men jag äger så är det bara
♥ Jag biter ALLITD på sugrör, vattenflaskor och allt sånt, alla klagar
♥ Jag ÄLSKAR vinter hur mycket jag än säger att jag hatar den
♥ Jag har alltid öppet jackan även om det typ är -15 minus ute, alla tjatar att jag ska stänga jackan annars blir jag förkyld.
♥ Jag gillar att skratta onskefullt
♥ Jag gillar min mamma
♥ Jag får ALLTID damp på julafton jag är värre än en 6 åring ( min familj kan vitna om ni inte tror mig!)
♥ Jag är ofta oseriös
♥ Jag gilllar julmust
♥ Det finns bara 2 personer i hela världen som känner mig helt och hållet.
♥ Jag dansade shake that as for me dansen  på bilverkstan vid edda när jag insåg att det var en gubbe som stod och glodde
Dsc_0684_179279516_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: